اخر ابداعاتي ..

الخميس، 17 مارس 2011

روووووووكا


انا قولت اكتتب بتاعه
ادلع نفسي فيها
لو مش هدلع نفسي
مين هيدلعني انا

روووكا
روكا دي بنوته كتكوته
قطقوطه شغاله تتنطط
بتحب كل شئ
والدنيا فعينها بمبي
تجري من هنا لهنا
وكله بيحبها

منا لازم ادلع نفسي
مهو لو مش دلعتها
هدلع مين انا

اقلكم حكاية روكا
بنوته بسيطه
عايشه عيشه بسيطه
بتحب كل الناس
وكل الناس بيعزوها

اصحابها دول حكاية
اصحاب بجد مش روايه 
ادعو ربنا يحفظهم
عشان بتحبهم حب ملوش نهاية 



وعيلتها .. اهلها وناسها
دول ااصل الروايه
دول منبع حنانها
ربوها حسن ربايه
ربنا يخليهم ليها
ادعو المولى يحفظهم ليها

اخواتها
لالالالالالا
متسئلوش عن اخواتها
سعات خناق .. سعات صلح
بس ده حال الدنيا
وبتحبهم كتير كتير
تعمل ايه ماهم قدرها
ادعوا ربنا يخليهم ليها 

 جوزها..حبيبها
ده لسه بدري عليه
مش قلنا كتكوته
ادعولها لما يجي
يملى حياتها فرح
ويراعي ربه فيها
يشيلها جوا عيونه
وتبقى كل عمره

قلتلكم 
لو مش هدلع نفسي

مين هيدلعني غيري ؟؟

هناك 4 تعليقات:

  1. ربنا يخليلك اهلك يارب وتدخلى الجامعة الى انتى عايزاها وتخلصيها على خير ويرزقك بابن الحلال الى يسعدك دايما يا روكا يا قطقوطة يا حبيبتى

    ردحذف
  2. يارب يايويو ياارب انا وانتي ياقلبي
    ويخليكي ليا ياحبي يارب
    يا احلى اخت :*

    ردحذف
  3. ربنا ينولك كل اللى فى مرادك ياروكا ونفرح بيكى بقا لما تكبرى بابن الحلال اللى يقدرك بس نكون بقا من اهل الارض ومتنسيش انا اول المعزومين طبعا بامر الله ولا حتنسى يابنت ههههههههههههههههههه ربنا يحقق ليكى كل احلامك ياقمر

    ردحذف
  4. يارب يا سيد
    هههههههههههههههه
    ماششي ان شاء الله
    طبعا يا امير
    يارب
    ويحققلك كل احلامك
    تسلم يارب ياسيد

    ردحذف

رأيك يهمني

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...