اخر ابداعاتي ..

الخميس، 31 مارس 2011

في ايه لو نتمنى الموت


فيها ايه لو نتمنى الموت ..
نحلم بضمة قبر لينا .. واهو مهما كان اهون كتير من دنيا قاسيه ..
حيرانه انا بين جوايا وبرايا ..وناس شايفيني حلوة وناس مش طايقه شكلي ..وانا نفسي من جوه نفسي مش عارفه نفسي ..سعات بتصرف غلط والوم فنفسي .. لكن مش عارفه ايه بيحصلي ..انا عارفه نفسي كتير عصبيه.. مش عارفه اعمل ايه فنفسي .. طب مانا من جوه نفسي مش قادرة اغير فنفسي .. قولولي اعمل ايه فنفسي .. انا كارهه نفسي كتير ..وظالمه ناس كتير بدخولي حياتهم .. لاني شايفه وجودي غلط .. مش حابه انافق حد وابان غير نفسي .. وانا عارفه ان بعصبيتي تعبت كل الدنيا جمبي .. لكن اعمل ايه فنفسي مش عارفه اغير نفسي .. انا نفسي اعيش لوحدي وواريح كله مني .. مهي عصبيتي ديا تاعبه الكل مني وانا مش بحب ابدا اتعب حد جمبي ..قولولي اعمل ايه

هناك 4 تعليقات:

  1. حلوة يا روكا بس بلاش التشائم دا :*

    ردحذف
  2. مش مهم الناس شايفاكى ازاى المهم انتى شايفة نفسك ازاى
    وخليكى واثقة ان مدام فى حد بيحبك يبقى اكيد ال مش بيحبوكى العيب من عندهم مش من عندك انتى
    روكتى
    ( ليــــس من الــــــــــــضروري ان يعــــجب بــــي جميــــع الــــــــناس ... ف الكثــــير منــــهم لا يعــــجــــبونني..)

    بحبك يا روووووووووووووووووووووووووووووكا

    ردحذف
  3. بس ده مش يمنع ان فيا عيوب يايارا
    ربنا يخليكي ليا ياحبي ومش يحرمني منك يارب

    ردحذف

رأيك يهمني

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...