اخر ابداعاتي ..

الجمعة، 30 سبتمبر 2011

رغبتي فوجوده جمبي


نفسي اقتل رغبتي فوجوده جمبي كل لحظه
نفسي اطفي شوقي ليه،، عمال يزيد اكتر واكتر
نفسي ابعد فكري عنه وعن مشاعري معاه وحنانه
عاوزة ابقى قوية اكتر امشي على حبي وعطفي
امشي على كل المشاعر يجي هوا بشوق لهفه
يجي ليا وكل همه اكون معاه
ولما يبقى معايا جنبي ،، اهرب انا من جوه حضنه 

اسيبه عايش فنار وحرقه ،،يدوق عذابي ،، يشوف جراحي
يمكن ساعتها يحس بيا وبمشاعري ويبقى جمبي
ولما يبعد لحظه عني يموت فبعدي
ويجي عندي وبرده ابعد ،، يمكن يحس بحبي ليه
يمكن يشوف شوقي اليه،، كان عامل ايه
قلبي ضعيف وهيقوى جمبه
ولما يبعد هيضغعف اكتر ،، لكن يانفسي حققيلي كل حلمي
همشي واسيبه وقلبي يقوى ،، وهو يجي محتاجلي دايما
ويحس قيمتي ساعتها بس ،، هنكون سوا اجمل زوجين
بالحب هنبادل شعورنا ،، هنحس بعض هنشوف حناننا
هنكون سوا اجمل زوجين ،،عصافير كناريا فعش حب

هناك تعليقان (2):

  1. مساء الورد

    كلمات جميلة ورائعة في وصف الحب ولهيبه

    وليس بشرط أن نجرب البعد حتى نعرف قيمة

    الآخر فأحياناً مجرد التفكير فيه يؤلم فنلغيه

    تماماً من قواميسنا ...

    تحياتي وإحترامي

    ردحذف
  2. مساء الفل والياسمين

    الأجمل مرورك الراقي ريبال

    معك حق ولكن يجب ان يجرب هو البعد

    ويشتاق قلبه تشوقا لنا

    حتى يشعرلا بما كان يحدث لنا

    ليعود وهو متفهم ولا يعاود القسوة

    احترامي لكي

    ردحذف

رأيك يهمني

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...