اخر ابداعاتي ..

الاثنين، 21 نوفمبر 2011

كله برضا الله

عارف
انا حبيتك بجد
وبعيد عنك اتالمت اصعب الم
وكل ماتبعد كل مابتالم
بس تفتكر بعديي عن ربنا هيالمني اكتر ولا ايه؟
... عارف بقعد افكر فيك كتير اوي
وياه لما اشوفك قدامي او اسمع صوتك بتجن بجد
ببقى نفسي اقلك بحبك
وبقولها وبنكون سوا
بس تفتكر ده شئ حلو
احيانا ببقى عاوزة اقلك تعالى نبعد
احس البعد صعب
سعات مبتقبلش حجات منك
بس برضى بيها عشان مزعلكش
المفروض اخاف ربنا اكتر ماخاف زعلك
لاني لو خفت ربنا هترضى انت فيوم
لو خفت ع زعلك
انا متاكده ان فيوم انت هتشوف اني كنت صح
وهتغضب عليا ،، ويمكن تسيبني
نفسي حبي ليك يبقى فحدود خوفي عليك
خوفي عليك خوف حقيقي ((خوف من النار وعذابها ومن المعاصي ))
خوفي من ربنا ،، ليغضب علينا
تفتكر ربنا هيبارك ف حب مخالف لشرعه
طب ما اقلك
ايه رايك نبعد ونحب بعض تبع شرع ربنا

طب اقلك انا عارفه انت هتقول ايه فسرك
اني متقلبه اوقات اقلك حياتي من غيرك وحشه
واوقات اقلك رضا ربنا ،،
طب انت عارف ان كل مؤمن الايمان متقلب جواه
بيطلع وينزل ،، مش انا بس

اقلك حاجه تانيه انا عمري ماهطمن
غير لو رضينا ربنا واتقيناه فحبنا
لاني واثقه انه هيقف جمبنا لو احنا اتقيناه وهيجمع بينا
انما لو لا يبقى مندعيهوش لاننا مش اطعناه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

رأيك يهمني

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...