اخر ابداعاتي ..

الثلاثاء، 27 ديسمبر 2011

بت أرى انتظاري لك يوميا

وحبي لك اللا محدود

جريمه !!
...
تعاقبني أنت عليها

بالغياب :(

هناك 9 تعليقات:

  1. لا مش كنت هنا،،
    لسه جايه
    اي؟؟

    ردحذف
  2. حمد الله ع السلامه

    ردحذف
  3. بئولك يا روكا عايز اقولك حاجه انا عاف من خلال كومنتاتك ع الفيس مع اصحابك انك مش بتـ ادد ع الفيس شباب ودى حريتك مش حسألك ليه
    لكن انا عايز اتكلم معاكى شويه بإحترام طبعا
    ونكون اصدقاء هنا ع الفيس ع الياهو زى ما تحبى
    ممكن ؟

    ردحذف
  4. اها مش باد شباب عموما فعلا :(
    اممم بصراحه انا ليا الشرف اني اتكلم معاك بس انا مش حابه افتح باب لصداقه او حوار ع خاص مع شباب او كده

    ردحذف
  5. اوك يا رقيه
    الشرف ليا انا
    وع راحتك وبالتوفيق ان شاء الله :)

    ردحذف
  6. ربنا يخليك
    بالتوفيق للجميع يارب :)

    ردحذف

رأيك يهمني

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...