اخر ابداعاتي ..

الأربعاء، 12 مارس 2014

وحشتيني أوي بجد

عارفه يا أمي كل ما بعبر عن حبي ليكي
بيقولوا كل واحد بيشوف (مامته ) كده
بس انا مش متحيزة ولا عشان ( أمي )
عاوزة اقلهم شوفوا حب كل الناس ليها
كل الناس فاي مكان كانوا بيحبوكي
حتى لما روحتي نظراتهم كلها اسف وتعجب!
عارفه حتى ال بيسمع عنك
ببقى كان نفسه بس يشوفك
وال اكتر من كده انا شفت امهات مع اولادهم
مشفتش زيك ف حنانك وطيبتك واسلوبك
ومش عشان أمي :(
إنتي حاله صعب تتكرر بجد
انا عارفه انك شيفاني
وعاوزة اقلك متزعليش مني
سامحيني عشان كنت بدلع بزياده
او اعمل حاجه تزعلك
ومع ذلك مكنتيش بتقدري تزعلي دقيقه
كان نفسي استخبى جوا حضنك دلوقتي !
بس أملي فربنا كبير انه يجمعني بيكي

#يارب اكون زيك فقلبك وطيبتك وقبولك
#بحبك أوي يا أمي
#ربنا يغفرلك ويرحمك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

رأيك يهمني

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...