اخر ابداعاتي ..

الخميس، 25 نوفمبر 2010

أعز إخوات ..

     
حبيت كلامكم يكون هنا عشان يبقى قدامي علطول ...
هبدأ بمطلعي انا ويارب متزعلوش عشان اقتبسته فمملكتي المتواضعه دي

النهارده يوم مش عادي 
صحيت من نومي 
لقيت حجات تفرح اوي 
لقيت قلوب بتحبني
  لقيت مشاعر صادقه 
وناس حقيقي صافيه 
ربي يخليهم ليا
((نوجتي ))


انا مبسوطه بحب صبيه 
جميله مليانه حنيه 
الطيبه اساسها 
عيونها وفيه.. 
الرقه كلامها والعقل مقامها 
ربى يبارك ايامها ومن اى شر يحفظها  
حبيبتى جميلتى وقمرى روكا

انا مش عارفه اعبر
عن قلب ما يتوصفش
عن اخت ساكنه فيا
وبعيش على بحبها
مش عارفه اتكلم

اصلها ماتتوصفش
من فرحتي بحبها
انا طرت فعالم تاني
مش عارفه اركز
ياترى ده فحلمي
ولا ده واقع حبها ليا

بوسه لاحلى نوجه :*

((ريري ))

يا رقية انتى اللى فى القلب يا كبير
يا قاعد فى وسطه ومشيت الجميع
يا مدوبنى فيك يا جميل
يا اللى قلبى سابنى وجرى عليك سنين
...ولما لقاكى حطك وسط قلبه ورمى الدم بره وخلاكى فى الصميم
موووووووواه روكتى


ايون كده
انا حاسه اني بطير بجد
خليني كده  جواكي
واوعي فيوم تنسيني 
اوتنسي حبي وتفوتيني 
امواه ياريمتي :

 **********
(( يويو فعيد ميلادي ..))

أهديكى حب أنتى أغلى ...
أهديكى ورد أنتى أحلى...
بهديكى عمري و ياريت يسوى
احترت و الله شو أهديكى ما لقيت إلا أحلى من كلمة
الله يحفظك

(((كل عام و إنت بألف خير)))
إحترت بعيدك أهديك
أهديلك وردة بتذبل
أهديلك عمري بيخلص
بهديلك روحي تعيشى بيها عمر جديد
****
احترت انا اقلك ايه
وانا أي هديه أكيد هقبلها
مهي مش من اي حد
دي من حبي واحلى اخت 
ربنا يخليكي ليا يايويو يارب
ومعلش بقه .. اي حد هيهديلي شئ هحطه فمملكتي دي
فالمكان ده مع اجدع واعزز اخوت

هناك 6 تعليقات:

  1. حبيبى انت يا عسل
    ربنا يديم الحب والصداقه دى طول العمر
    ومتحرمش ابدا من احن وارق قلب عرفته

    ردحذف
  2. جميله فكرتك يا رقيه واكيد مش فى حد هيزعل لما تحطي

    تعليقه او ان جاز التعبير احساسه هنا بالعكس دي فكره

    جميله افتكر هيفرحوا بيهاآآ " مجرد رأيي "

    ربنا يديم صداقتكم ومش يحرمكم من بعض

    تحياتي ،،

    ردحذف
  3. حبيبي انت ياقمر في السما عالي
    يارب يانوجتي ..ويخليكي ليا يقلبي
    ويارب مش يحرمني انا كمان منك
    بنحبووووووووووووووكي

    ردحذف
  4. تسلم ياعمرو
    وانا كل همي فرحهم
    نورتني ياعمرو
    ويسلملي رايك

    ردحذف
  5. يا يا رقية بجد مش عارفة اقولك ايه ربنا ما يحرمنى منك
    ريرى

    ردحذف
  6. يا ياريري
    قليلي بحبك بعشقك
    لامور اشليبيديش
    هههههههههههههه
    ولا يحرمني منك ياحته من قلبي

    احلى ريري كمان..

    ردحذف

رأيك يهمني

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...