اخر ابداعاتي ..

الجمعة، 26 نوفمبر 2010

فبعدك عني

فبعدك عني مبقتش انا
مبقتش عارفه شئ انا
بقيت بخاف من كل شئ
بقيت ضعيفه فكل شئ
الدموع بتجري على خدي
والقسى ماليني
عايشه بس مش عايشه
فبعدك عني
انا قلبي انكسر
وحياتي راحت مني
فبعدك عني مبقتش انا
مبقتش طفله مدلله
مبقاش في ضحك
فبعدك عني
الهدوء ملاني
بطلت ازعاج
فبعدك عني مبقتش انا
حسيت الزمن كاسرني
والهموم مالياني
فبعدك عني
بقيت حد تاني
مالوش معالم
مالوش أي شئ
كل ده .. بسبب بعدك عني

فبعدك عني قلبي انكسر

هناك 8 تعليقات:

  1. كلمات لها أحساس مدفون تتدفق بحس شاعر

    ليس بغريب أن أقرأ لكِ

    تلك الكلمات القويهـ

    قرأتهــا وصار قلبـــى ينزف

    من شدهـ قوتهــــا

    في شئ جميل فى كتاباتك لكن مش هقولك عليهـ دلوقت ^_^

    كونـــى مثلما إعتدتُ منكِ

    رائعهــ

    متألقهـ

    تحياتي ،،،

    ردحذف
  2. شاعر مرة واحده كده كتير عليا
    سلامة قلبك يارب ياعمرو وليس غريب عليك ردودك الي بترفع من معنوياتي جدا

    ههههههههههه
    يعني جاي تزعلني عالاخر
    تاخد كام وتقول :D


    ان شاء الله
    ربنا يقدرني واكون كما اعتدت مني دوما
    نورتني كتير ياعمرو

    ردحذف
  3. المدونه منوره بصحبتها يا فندمـ

    وقلوبها الحمره اللى مليانه حب لناس اللى حوليهاآآآ

    اممممممم وبعدين بترشيني وانتي مش عارفه انا هقول ايه

    اماآآآل لو كنتي عارفه انا هقول ايهـ ^_^

    ياله خليهاآآآآ لوقتهاآآآ

    ومش تفكرري كتير ,,,

    ودي ...

    ردحذف
  4. تسلم يارب
    ومين عرفك حتة حب الناس دي ده سر
    عرفته ازاي اعترف قر
    هههههههههههههههه

    امم مكنتش هرشيك لاني كنت هبقى عارفه هههههههههههه

    لا هفكر
    ومش هكتب تاني غير لو قلت
    انت يعني بتعلقني وتقلي مش تفكري ؟؟؟؟؟؟ظ!!!!!!!!

    ردحذف
  5. ههههههههههه

    اعترف بايه ولا ايه هههههه

    بس رجاآآآء مش تحرمينا من كتاباتك

    مش اتفقنا على كدهـ !!!!

    اها بالحق كنت حابب اشرح لك شوية اضافات بالمدونه لان انا عند كلامي اللى قولتهولك لما بدأت اعلق بمدونتك عن الاضافات والتعديلات فى المدونه بس المشكله انه ده صعب كتعليق ف المدونه مش بيساعد خالص والروابط مش نشطه كمان

    تحياتي ,,,

    ردحذف
  6. هههههههههههه
    لا انا عيله برجع فاتفاقي
    بس اكيد مش هزن عليك بقه
    انت هيجي مرة كده وتقع بلسانك وتقول
    هههههههههههههههههههه

    امممممممم
    طب والعمل؟

    ردحذف
  7. ههههههههههههه

    لالالالالالا مش بقع اناآآآآ ما يقع الا اللي الدنيا ضالمه عنده ههههه


    العمل انك تشوفي وسيله اتصال مناسبه ليكي !!!!

    ردحذف
  8. تمام ياعمرو
    بس هعرف برضه :D

    ردحذف

رأيك يهمني

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...